Wysyłka i zwroty

Tutaj o wysyłce , kosztach, sposobach płatności, odstąpieniu od umowy itd

1. Definicje

a) Sprzedawca – Studio Firan BEATA ul.Królewska 26 99-300 KUTNO Nip. – 7751343158
b) Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
c) Administrator danych osobowych Studio Firan BEATA
d) Cena – określona w polskich złotych lub w innej walucie kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca podatek vat 23%)
e) Dzień roboczy – jest to jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

2. Klientem naszego sklepu może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, posiadająca konto poczty elektronicznej.


3. Warunkiem przystąpienia przez sklep do realizacji zamówienia jest podanie wszystkich niezbędnych danych wymaganych przy zakładniu konta użytkownika.

 
4. Zamówiony przez Państwa towar wysyłamy w terminie który jest podany w „koszyku” przed zatwierdzenie zamówienia i liczony jest od dnia złożenia zamówienia, a w przypadku przedpłaty od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.


5. Zastrzegamy sobie wydłużenie terminu realizacji zamówienia do 14 dni roboczych w następujących przypadkach:
a) przy zamówieniach z usługą szycia – szczególnie w okresach przedświątecznych
b) przy zamówieniach towarów ze wzorników.
c) w przypadku chwilowego braku towaru na magazynie


Przy każdym wydłużeniu terminu realizacji klient otrzyma stosowną informację drogą elektroniczną.


6. Towar wysyłamy kurierem Poczty Polskiej Pocztex. Koszt przesyłki wylicza się automatycznie w zależności od zawartości koszyka, kraju dostawy oraz wybranej formy dostawy i płatności.

7. Dostępne formy płatności:

– gotówka – płatność przy odbiorze towaru ( z zastrzeżeniem zawartym w pkt 8.)

– przelew tradycyjny bezpośrednio na nasze konto bankowe

Alior Bank 68 2490 0005 0000 4530 5482 9951.

– przelew on-line i karty płatnicze za pośrednictwem Payu

8. Nie wysyłamy „za pobraniem” firan i tkanin w metrażu oraz zamówień z usługą szycia.Takie tkaniny , które trzeba odciąć z wałka.

9. Zakupiony towar można zwrócić w terminie do 14 dni od odbioru przesyłki poza wyjątkami opisanymi w pkt.12. Jeśli zwrot nastąpi w tym okresie gwarantujemy zwrot całej kwoty zapłaconej. Zwrot nastąpi za pomocą przelewu na rachunek Klienta. Zwracany towar nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania lub uszkodzeń. Towar należy zwrócić razem z otrzymanym dowodem zakupu lub jego kopią i wypełnionym formularzem zwrotu – 


Przejdź do formularza zwrotu tutaj

10. Zgodnie z art. 38 „Prawa konsumenckiego”, konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Dotyczy to:

a) firan i tkanin zamówionych z usługą szycia
b) produktów gotowych przerobionych na zlecenie konsumenta
c) wszystkich pozostałych produktów wytworzonych na specjalne zamówienie konsumenta 

11. W przypadku reklamacji prosimy o odesłanie wadliwego towaru wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym – 

12. W przypadku zamówień z usługą szycia, tolerancja wymiarów wynosi (+ -)2cm.

13. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
14. Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

a) dane osobowe Klienta przetwarzane są przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych
b) Sprzedawca przetwarza dane osobowe w celu realizacji zamówienia na podstawie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO i pozyskuje te dane od klientów.
c) podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zawarcia umowy sprzedaży
d) Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.
f) Klientowi przysługuje prawo dostępu do jego danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
g) Klient ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
h) W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO.
i) dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w naszej „Polityce Prywatności” dostępnej na naszej stronie – 

15. Kupując w naszym sklepie oznacza akceptację powyższego „regulaminu”